1. GESTIÓ I ASSESSORAMENT DURANT EL PROCÉS DE COMPRA I / O VENDA D'UN IMMOBLE.
2. GESTIÓ DE LLOGUERS
Si és propietari d'un immoble i vol llogar-lo, no cal preocupar-se de res; nosaltres ens encarreguem de tot:
- Realització Del contracte d'arrendament
- Gestió De cobrament.
- Ingrés De la fiança a la "Cambra de la Propietat Urbana"
- Notificació A l'arrendatari de l'augment de l'IPC
- Repercussión De les taxes (IBI, contribució urbana, escombraries, ...)
- Canvi De nom dels subministraments (llum, aigua, gas, ...)
- Altes / Baixes comptadors.
- Assessorament Jurídic.
- Fer d'intermediari entre propietari i llogater sobre qualsevol qüestió referent a l'immoble.
3. GESTIÓ CÈDULA HABITABILITAT
4. GESTIÓ CERTIFICAT ENERGÈTIC
5. INSPECCIÓ TÈCNICA D'EDIFICIS (ITE)
6. TAXACIONS D'IMMOBLES
7. COMUNITATS DE PROPIETARIS
- Legalització (llibre d'actes, inscripció en el registre de la propietat, obtenció del NIF)
8. ASSEGURANCES (Gestió i contractació)
9. SERVEI D'ASSESSORIA JURIDICA.
10. PROTECCIÓ DE DADES.
11. PROJECTES D'OBRA I REFORMES