1. GESTIÓ I ASSESSORAMENT DURANT EL PROCÉS DE COMPRA I / O VENDA D'UN IMMOBLE.

2. GESTIÓ DE LLOGUERS

         Si és propietari d'un immoble i vol llogar-lo, no cal preocupar-se de res; nosaltres ens encarreguem de tot:

         - Realització Del contracte d'arrendament
         - Gestió De cobrament.
         - Ingrés De la fiança a la "Cambra de la Propietat Urbana"
         - Notificació A l'arrendatari de l'augment de l'IPC
         - Repercussión De les taxes (IBI, contribució urbana, escombraries, ...)
         - Canvi De nom dels subministraments (llum, aigua, gas, ...)
         - Altes / Baixes comptadors.
         - Assessorament Jurídic.
         - Fer d'intermediari entre propietari i llogater sobre qualsevol qüestió referent a l'immoble.

3. GESTIÓ CÈDULA HABITABILITAT

4. GESTIÓ CERTIFICAT ENERGÈTIC

5. INSPECCIÓ TÈCNICA D'EDIFICIS (ITE)

6. TAXACIONS D'IMMOBLES

7. COMUNITATS DE PROPIETARIS

         - Legalització (llibre d'actes, inscripció en el registre de la propietat, obtenció del NIF)

8. ASSEGURANCES (Gestió i contractació)

9. SERVEI D'ASSESSORIA JURIDICA.

10. PROTECCIÓ DE DADES.

11. PROJECTES D'OBRA I REFORMES


ASSESSORIA AJR      OPORTUNITATS DE BANCS